0 Comments

Cilindrų deaktyvavimo technologija: efektyvumo didinimo naujovės

Šiandien, kai kuro ekonomija tapo svarbiu prioritetu tiek automobilių gamintojams, tiek tiekėjams ir vartotojams, cilindrų deaktyvavimo technologija tampa viena iš pagrindinių priemonių siekiant išnaudoti kiekvieną lašelį naftos. Ši technologija pirmiausia taikoma didelės darbinės talpos varikliams, kaip, pavyzdžiui, „GM LS V8“ ir „Chrysler Hemi“ variklių šeimose. Tačiau vienas tiekėjas siekia šią galimybę pritaikyti ir mažesniems varikliams.

Vokietijos įmonė „Schaeffler“ adaptavo šią technologiją mažiems trijų cilindrų varikliams, siekdama sumažinti kuro sąnaudas ir emisijas. Jų sistema naudoja specialiai modifikuotus ritininius svirteles, kurios paprastai perduoda kumštelinio veleno judesį vožtuvui. Tačiau, kai cilindras deaktyvuojamas, svirtis gali dalinai sugriūti, todėl vožtuvai lieka nepaveikti. Tai ganėtinai išradinga. Jei esate susipažinę su „Honda“ VTEC sistema, tai yra tarsi jos priešingybė; vietoj to, kad padidintų vožtuvo pakėlimą ir keistų laiką didesniais variklio greičiais, ji visai neleidžia kumštelio veikti vožtuvų.

„Schaeffler“ sistema, pritaikyta tiesiniam trijų cilindrų varikliui, išjungia vieną iš cilindrų. Tačiau kyla klausimas dėl triukšmo, vibracijos ir šiurkštumo (NVH). Trijų cilindrų variklis, veikiantis tik su 2/3 cilindrų, gali pasirodyti ne itin sklandus ar rafinuotas. Be to, kyla klausimas, ar cilindrų deaktyvavimas yra vertas papildomų išlaidų ir sudėtingumo tokiuose mažuose varikliuose. Nors nauda gali būti ne tokia didelė, įmonė teigia, kad efektyvumas gali padidėti bent 3 procentais.

Ši technologija yra svarbi automobilių pramonei, nes ji suteikia galimybę sumažinti emisijas ir padidinti kuro efektyvumą, ypač mažesniuose varikliuose. Tai ypač aktualu šiuolaikiniame pasaulyje, kur ekologiškumas tampa vis svarbesnis. Cilindrų deaktyvavimo technologija gali būti viena iš priemonių, padedančių automobilių gamintojams pasiekti šiuos tikslus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią technologiją ir jos taikymą, galite apsilankyti čia.

Apibendrinant, cilindrų deaktyvavimo technologija yra novatoriškas sprendimas, siekiant padidinti kuro efektyvumą ir sumažinti emisijas. Nors ji gali būti sudėtinga ir brangi, jos teikiama nauda gali būti reikšminga, ypač atsižvelgiant į šiuolaikinius aplinkosaugos reikalavimus. Tai yra technologija, kuri gali padėti automobilių gamintojams ir vartotojams pasiekti geresnių rezultatų kuro ekonomijos srityje.

https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/
https://autovitrina.lt/iihs-geriausiu-saugos-pasirinkimu-skaicius-beveik-padvigubejo-2014-m/
https://autorentvilnius.lt/audi-connect-papildoma-att-mobile-share-value-planu/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts