Automobilių Variklių Technologijos: Nauja Epocha
Automobilių pramonė nuolat vystosi, o technologijų pažanga atveria naujas galimybes ir iššūkius. Praeityje galingesni varikliai dažniausiai buvo kuriami pridedant cilindrų, tačiau šiandien automobilių gamintojai ieško efektyvesnių sprendimų. Įdomu, kaip mažesni varikliai gali pasiūlyti didelę galią ir efektyvumą.
Vienas iš tokių pavyzdžių yra vokiečių tiekėjo Mahle sukurtas „Downsizing Demonstrator“. Šis projektas parodo, kaip mažėjant variklių dydžiui, naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip tiesioginis įpurškimas ir turbokompresoriai, leidžia pasiekti įspūdingų rezultatų. 1,2 litro trijų cilindrų variklis, sukurtas šiam projektui, yra 50% mažesnis nei daugelis šiuolaikinių vidaus degimo variklių, tačiau užtikrina ne tik didesnį kuro ekonomiją, bet ir išlaiko aukštą našumą.
Mahle variklis yra agresyviai turbokompresuojamas ir turi centrinėje vietoje montuojamus tiesioginio kuro įpurškimo purkštukus bei keturių vožtuvų galvutes su specialiai optimizuotomis degimo kameromis. Jis sukuria apie 160 arklio galių ir apie 210 lb-ft sukimo momento. Šis variklis yra sumontuotas standartiniame, Europos specifikacijų „Volkswagen Passat“ universale ir yra sujungtas su šešių pavarų mechanine transmisija.
Trijų cilindrų varikliai yra termiškai efektyvesni nei keturių cilindrų, ypač mažesnės talpos varikliuose. Mahle variklis sveria tik 125 kilogramus, kas yra labai mažas svoris automobilių varikliui. Šis projektas siekė pasiekti 0-100 km/h greitį per 10 sekundžių, tačiau pasiektas rezultatas buvo net geresnis – 8,9 sekundės. Kuro sąnaudos pagal Naująją Europos Važiavimo Ciklą (NEDC) yra 5,8 litro 100 kilometrų, kas atitinka beveik 41 mylią už galoną.
Anglies dvideginio emisijos Europoje yra svarbus aspektas, o „Downsizing Demonstrator“ šioje srityje pasirodė puikiai, siekdamas apie 135 gramus CO2 vienam kilometrui. Tai įrodo, kad didelės kuro ekonomijos skaičiai gali būti pasiekiami ne tik su dyzeliniais varikliais. Kadangi šis variklis turi tik 1,2 litro talpos, vibraciją slopinantys balansavimo velenai nėra būtini, kas dažnai reikalinga didesniems varikliams.
Visumoje, „Downsizing Demonstrator“ yra labai rafinuotas neprodukciniam inžineriniam bandymui. Nors tam tikras vibracijos kiekis persiduoda per variklio tvirtinimus į keleivių saloną, tai nėra blogiau nei kiti rinkoje esantys varikliai. Papildomas privalumas yra inline-trijų cilindrų variklio uždegimo intervalas, kuris skamba kaip mažas V6.
Šis projektas ne tik atitinka Mahle kuro ekonomijos ir pagreičio tikslus, bet ir puikiai veikia realiame pasaulyje. Automobilis traukia stipriai, kai variklis dirba savo galios diapazone nuo maždaug 1,200 aps/min. Kai tik turbo pilnai įsijungia, automobilis juda kaip 2,0 litro natūraliai aspiruotas keturių cilindrų variklis. Tiesa, mažas sukimo momentas yra vienintelė sritis, kurioje projektas galėtų būti tobulinamas.
Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių vidaus valymo paslaugas, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/plovyklos/
https://snautomatika.lt/https-autoplovykla-lt-variklio-plovimas-vilnius-prabangus-automobiliai-nuomai-is-hertzhertz-automobiliu-nuomos-kompanija-plecia-savo-prabangiu-ir-sportiniu-automobiliu-kolekcija-pasiulydama-naujas/
https://brangusautosupirkimas.lt/gm-atsaukimo-mirciu-skaicius-tiketina-daugiau-nei-13/