Naujoji Mazda Rotary Variklio Plėtra
Mazda patvirtino, kad dirba prie naujo rotacinio variklio, kuris gali būti pradėtas gaminti per penkerius metus. Rotacinis variklis, paskutinį kartą naudotas RX-8 sportiniame automobilyje, buvo pašalintas iš Japonijos automobilių gamintojo asortimento dėl mažo efektyvumo. Šiuolaikinėje automobilių pramonėje, kur kiekvienas gamintojas stengiasi pasiekti kuo didesnį kuro efektyvumą išlaikant našumą, Mazda turėjo atsisakyti savo rotacinio variklio.
Džiugu pranešti, kad Mazda inžinieriai yra optimistiški dėl šio naujo rotacinio variklio. Japonijos automobilių gamintojas pasinaudoja daugybe savo technologijų iš SkyActive variklių programos ir taiko jas rotaciniam varikliui, siekiant pagerinti jo kuro ekonomiją ir galingumą. Jei naujasis rotacinis variklis pasieks gamybą, iš pradžių bus pasiūlyta natūraliai įsiurbiamoji versija; vėliau, kai bus įrodyta jos patikimumas, atsiras ir turbininė versija.
„Iššūkių dvasia, kuri mus padarė pasaulio lyderiais rotacinių variklių srityje, vis dar gyva ir sveika Mazda kompanijoje“, – sakė Mazda prezidentas ir generalinis direktorius Takashi Yamanouchi.
Šis technologinis proveržis yra svarbus žingsnis Mazda siekiant išlaikyti savo unikalumą automobilių rinkoje, kurioje dauguma gamintojų koncentruojasi į tradicinius variklius. Rotaciniai varikliai pasižymi unikaliu dizainu ir veikimo principu, kuris, nors ir turi savo iššūkių, taip pat suteikia nepakartojamą vairavimo patirtį.
Be to, Mazda inžinieriai nuolat ieško būdų, kaip padidinti rotacinių variklių patikimumą ir efektyvumą, naudodami naujausias technologijas ir inovacijas. Tai apima pažangių medžiagų naudojimą, kurios sumažina trintį ir padidina variklio ilgaamžiškumą, taip pat naujų degalų įpurškimo sistemų kūrimą, kurios užtikrina efektyvesnį kuro degimą.
Šios pastangos ne tik padės Mazda išlaikyti savo inovacijų lyderės pozicijas, bet ir suteiks vairuotojams daugiau pasirinkimo galimybių, kai kalbama apie našumą ir efektyvumą. Tai ypač svarbu atsižvelgiant į besikeičiančius vartotojų poreikius ir didėjantį dėmesį ekologijai.
Daugiau apie Mazda rotacinių variklių plėtrą galite sužinoti apsilankę svetainėje čia.
Šis projektas taip pat parodo Mazda įsipareigojimą tęsti rotacinių variklių kūrimą, nepaisant pramonėje vyraujančių tendencijų. Tai atspindi jų siekį išlaikyti savo techninį paveldą ir tuo pačiu metu prisitaikyti prie naujų rinkos iššūkių. Mazda rotacinis variklis yra ne tik techninis pasiekimas, bet ir kultūrinis simbolis, kuris įkvepia ir skatina inovacijas visame pasaulyje.
https://autoplovykla.lt/ru/avtomoyki/kaunas/
https://automak.lt/paskelbtos-scion-fr-s-kainos-kanadoje-25-990-usd/
https://automak.lt/audi-pranese-apie-geriausia-pirmaji-ketvirti-per-visa-bendroves-istorija/