0 Comments

https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/

Automobilių Skaitmeniniai Informacijos Centrai: Nauja Era Vairuotojams

Šiandieninėse automobilių technologijose skaitmeniniai vairuotojo informacijos centrai tapo įprasta naujove, keičiantys analoginius rodiklius ir ciferblatus. Jei nesate susipažinę su šia sąvoka, vairuotojo informacijos centras yra zona už vairo, kurioje pateikiama tokia informacija kaip transporto priemonės greitis, variklio apsukos, kuro lygis, rida ir dar daugiau. Tradiciškai šią informaciją pateikdavo analoginiai ciferblatai, tačiau technologijų pažanga leido gamintojams juos pakeisti pilnai skaitmeniniais sprendimais.

MBUX Infotainment Sistema Iš Mercedes-Benz

Mercedes-Benz pristatė antrosios kartos MBUX infotainment sistemą, kuri apima pilnai skaitmeninį vairuotojo informacijos centrą. Ši sistema standartiškai siūlo šešias pagrindines ekrano dizaino variantus su pritaikomais elementais. SUVis, tokie kaip GLC 300 4MATIC, turi net septintą ekraną. Pažvelkime į kiekvieno ekrano pagrindines savybes detaliau.

Paprastas Rėžimas

Šis rėžimas riboja pateikiamą informaciją iki esminių dalykų: skaitmeninis greičio rodmuo, kuro lygis, pavaros pasirinkimas ir dar keletas kitų elementų. Kairėje didelis skaičius pabrėžia transporto priemonės greitį, o dešinėje yra analoginis laikrodis skaitmenine forma. Šiame rėžime vairuotojai gali rinktis iš 7 spalvų temų, kurios apima ir infotainment ekraną bei automobilio vidaus apšvietimą, siekiant sukurti vieningą nuotaiką transporto priemonėje.

Sportinis Rėžimas

Toliau turime Sportinį rėžimą. Ekrane didelis ciferblatas centre su raudonais elementais suteikia 3D išvaizdą. Greitis vėlgi pateikiamas viršuje, o apačioje pateikiamas didelis apsukų rodmuo. Kairėje ir dešinėje ciferblato pusėse rodoma variklio arklio galia ir sukimo momentas, kurie naudojami šiuo metu. Abi ciferblato pusės gali būti pritaikomos norint rodyti daugiau našumo duomenų arba kitų transporto priemonės detalių. Kaip ir dauguma rėžimų, apatinėje ekrano juostoje pateikiama informacija.

Klasikinis Rėžimas

Šis rėžimas imituoja analoginius ciferblatus, prie kurių esame įpratę. Kairėje yra spidometras, dešinėje – apsukų skaitiklis, abu su raudona digitizuota rodykle. Viršuje pateiktas skaitmeninis greičio rodmuo, o apačioje daugiau informacijos, pvz., kuro lygis ir lauko temperatūra. Viduryje gali būti rodomas daugiau transporto priemonės informacijos, kuria vairuotojas gali visiškai pritaikyti, pavyzdžiui, saugumas, kuro ekonomija, kelionės atstumas ir net nedidelis navigacijos langas.

Navigacijos Rėžimas

Kaip ir nurodo pavadinimas, šis rėžimas skiria prioritetą žemėlapiui vairuotojo informacijos centre. Ekranas, išsidėstęs nuo kampo iki kampo, turi dalį užtemdytą viršuje skaitmeniniam greičio rodmeniui ir juostą kitos svarbios vairuotojo informacijos apačioje. Kaip ir žemėlapyje ant infotainment sistemos, vaizdo kampą galima keisti ir priartinti arba nutolinti.

Pagalbos Rėžimas

Pagalbos rėžimas yra panašus į navigacijos rėžimą, tačiau vietoje žemėlapio yra skaitmenizuotas mėlynas kraštovaizdis. Centre ekrano yra kelias su GLC 300 transporto priemone apačioje. Šis ekranas realiu laiku rodo, kada automobilis stabdo ar užsidega posūkio signalai. Rodo bet kokias transporto priemones, važiuojančias prieš automobilį, taip pat atstumą tarp jų ir GLC. Daugialįsnes keliose, tokiose kaip autostrados, rodomi kelio ženklai ir transporto priemonės, keliaujančios aplink GLC.

Bekelės Rėžimas

Išskirtinis 4MATIC (visi varomi ratai) versijoms, tokioms kaip GLC 300, yra bekelei skirtas ekranas. Nors dauguma savininkų niekada nekeliaus į giliau, šis ekranas rodo transporto priemonės statusą santykyje su aplinkiniu reljefu, visa tai realiu laiku. Kairėje yra skaitmeninis matuoklis, rodantis transporto priemonės šoninio posvyrio laipsnį. Iš esmės, kiek ji linkusi į vieną ar kitą pusę. Šis ekranas taip pat rodo, kiek vairuotojas šiuo metu taiko vairo kampą.

Dešinėje yra apsukų skaitiklis su kitu transporto priemonės kampo matuokliu centre. Šis matuoklis rodo, kaip GLC pakrypsta pirmyn ar atgal. Ekrano centre yra skaitmeninis greičio rodmuo viršuje ir didelis kompasas viduryje. Šalia kompaso yra aukščio rodmuo, taip pat transporto priemonės einamasis ilguma ir platuma, jei kas nors tikrai pasiklystų. Jei GLC yra įrengtos 360 laipsnių kameros, yra taip pat skaidraus dangčio rėžimas, kuris leidžia vairuotojams matyti tai, kas yra tiesiai prieš automobilį.

Aptarnavimo Rėžimas

Paskutinis ekranas yra aptarnavimo rėžimas. Šis rėžimas rodo visą reikalingą informaciją apie transporto priemonės sveikatą ir esamą eksploatacinę būklę. Pagal numatytuosius nustatymus, kairėje transporto priemonė informuos apie bet kokius įspėjimo pranešimus ir dienų skaičių, likusį iki kito suplanuoto aptarnavimo. Dešinėje yra įvairūs matuokliai, tokie kaip variklio alyvos lygis ir aušinimo skysčio temperatūra. Kaip ir dauguma rėžimų, viršutinėje ekrano dalyje pateikiamas greičio rodmuo, o apačioje – informacijos juosta.

Automobilių Plovykla

Norint užtikrinti optimalų automobilio veikimą, būtina reguliariai atlikti transporto priemonės priežiūrą, įskaitant ir jo plovimą. Kiekviena kelionė gali palikti nešvarumus ir dulkes, kurie, jei nesirūpinama, gali ilgainiui pakenkti automobilio kėbului ir mechanizmui. Todėl verta atsižvelgti į automobilio dugno plovimą, kuris padeda pašalinti susikaupusius nešvarumus ir drėgmę bei apsaugo automobilio dugną nuo korozijos ir kitų aplinkos veiksnių.

https://auto-rent.lt
https://automobiliulemputes.lt/lexus-rx-nuotraukos-paskelbtos-zenevos-automobiliu-parodos-apzvalga/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts