https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas/
Techninės Naujojo Mustang Shelby GT500 Charakteristikos
Naujasis Ford Mustang Shelby GT500 iš Dearborno gamyklos jau sukėlė didžiulį dėmesį – tai modernus technologinis stebuklas automobilių pasaulyje. Šis automobilis, kaip ir ankstesnės GT500 kartos, varomas galingu V8 varikliu su mechaniniu kompresoriumi, galinčiu išvystyti daugiau nei 700 arklio galių. Ford laikosi paslaptyje apie tikslius variklio galios rodiklius, tačiau žinome, kad automobilio konstravimas prasidėjo nuo galingojo Shelby GT350 Mustang bloko, kurio darbinis tūris yra 5,2 litro.
Variklio blokas pagamintas iš aliuminio ir turi uždaro dekso dizainą, kuris suteikia papildomą standumą. Siekiant užtikrinti cilindrų tvirtumą, naudojamos plazmos perdavimo vielos arkos technologijos, kurios sukuria patvarų paviršių stūmokliams. Šis procesas leidžia sumažinti variklio svorį, nes nėra būtinybės naudoti sunkius presuotinius cilindrus.
Lietuvos vairuotojams svarbu, kad variklis pasižymėtų dideliu patvarumu. GT500 blokai gaminami Kanadoje, o surinkimas vyksta Mičigane, Šiaurės Rytų Detroito gamybos linijoje. Siekiant išlaikyti cilindrų galvutės tvirtumą, varžtų sistema buvo patobulinta, o varžtai pailginti, kad apkrovos būtų plačiau paskirstytos.
Autoplovyklos ir jų svarba
Kalbant apie automobilių priežiūrą, labai svarbu laikytis reguliarių autoplovyklos metodų, kad jūsų automobilis būtų ne tik estetiškai patrauklus, bet ir techniškai tvarkingas. Rūpinimasis variklio švara yra viena esminių dalių, kurios negalima ignoruoti. Norėdami daugiau sužinoti apie variklio plovimo paslaugą, apsilankykite šiame puslapyje.
Naujasis Mustang Shelby GT500 neabejotinai yra revoliucinis automobilis, kuris sužavės Lietuvos automobilių entuziastus. Jo dinamika leis pasiekti 100 km/h greitį per mažiau nei 4 sekundes, o ketvirtį mylios įveiks per mažiau nei 11 sekundžių. Dėl pažangios inžinerijos ir inovatyvaus dizaino šis automobilis yra ne tik galios, bet ir technologijų lyderis savo klasėje.
Automobilio variklis turi kryžminį alkūninį veleną, kuris garantuoja sklandų veikimą, o superkompresoriaus ventiliatorius, sumontuotas kuo žemiau variklio „V”, padeda išlaikyti mažą automobilio kapoto liniją. Pažymėtina, kad oro filtro dizainas buvo optimizuotas siekiant užtikrinti maksimalų efektyvumą, o degalų tiekimo sistema naudoja portų įpurškimo būdą, kadangi tiesioginė įpurškimo sistema užimtų per daug vietos po kapotu.
Visa tai rodo, kad naujasis GT500 modelis ne tik atitinka, bet ir viršija šiuolaikinių automobilių rinkos reikalavimus. Lietuvos automechanikos entuziastai gali tikėtis dinamiško važiavimo, kartu su patikima ir efektyvia variklio veikla, kuri lems ne mažiau įspūdžius nei patį automobilį.
https://auto-rent.lt
https://automobiliulemputes.lt/ford-atsaukia-beveik-400-000-automobiliu/