https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas/
Elektromobilius dažnai giriame už jų efektyvumą ir aplinkosaišką poveikį. Visgi, ne visi elektromobiliai atitinka lūkesčius. Pažvelkime į dešimt blogiausių elektromobilių! Mitsubishi i-MiEV buvo riboto nuotolio. Mitsubishi i-MiEV, parduodamas JAV nuo 2011 iki 2017 metų, buvo kritikuojamas dėl riboto 62 mylių nuotolio ir esminių savybių, kurios nebuvo vertos kainos, siūlant minimalų komfortą ir technologijas. Vis dėlto, i-MiEV buvo vienas pirmųjų masinės gamybos elektromobilių daugelyje pasaulio rinkų. Smart Fortwo visada buvo nepraktiškas. Smart Fortwo Electric Drive, gaminamas nuo 2007 metų, buvo žinomas dėl kompaktiško dizaino. Deja, jis kritikuotas dėl dar labiau riboto 58 mylių nuotolio ir siauro salono, kas jį daro nepraktišku didesniems žmonėms ar bet kokiems veiksmams, išskyrus trumpas miesto keliones. Fiat 500e buvo reguliacinė mašina be daug pastangų. Originalus Fiat 500e egzistavo JAV nuo 2012 iki 2019 metų. Nors stilingas, jis siūlė tik kuklų 84 mylių nuotolį ir kentėjo nuo mažo interjero kaip ir benzininės jo versijos. Jis buvo gaminamas daugiausia dėl atitikties pramonės reglamentams, o ne vartotojų poreikiams. Naujasis 2024 metų Fiat 500e pasiūlo 150 mylių nuotolį, bet turi ribotą prieinamumą Šiaurės Amerikoje. B-Class Electric buvo „Mercedes“ pirmasis bandymas kurti elektromobilius. Originalus Nissan Leaf nustatė standartą kompaktiškų elektromobilių. Mercedes-Benz B-Class Electric, kurio trumpas gyvenimas prasidėjo 2015 m., greitai pasibaigė. Šis prabangus kompaktiškas automobilis patyrė sunkumus rinkoje dėl riboto 87 mylių nuotolio ir aukštos kainos, nesugebėjo pateisinti prabangaus prekių ženklo lūkesčių dėl veikimo ir vertės. Įdomu tai, kad jis naudojo ankstyvą 36 kWh talpos bateriją iš „Tesla Motors“. Nissan Leaf (1-oji karta) 2010 m. kaip vienas pirmųjų masinės gamybos elektromobilių, patyrė akumuliatoriaus degradacijos problemas, dėl kurių ilgainiui sumažėjo nuotolis ir kilo patikimumo klausimų. Bėkite kuo greičiau, jei rasite ką nors perkant tokį. 2024 metų Nissan Leaf ir toliau gyvena kaip kompetentingas miesto elektromobilis. Spark EV turėjo daugiau sukimo momento nei „Ferrari“. Chevrolet Spark EV pasiūlė geresnį, maždaug 82 mylių, nuotolį, tačiau buvo ribojamas prieinamumo, pirmiausia tam tikrose rinkose, ir ribota galinė sėdynė, kas ribojo jo patrauklumą. Tačiau jis turėjo daugiau sukimo momento nei „Ferrari 458“, metriką, kurią „GM“ greitai pristatė.
Automobilių poliravimas ir vaškavimas padeda išlaikyti jų išvaizdą nuostabiu ir apsaugo paviršių nuo aplinkos poveikio. Tai yra nesudėtinga tačiau itin vertinga procedūra, kurią verta atlikti reguliariai.
https://auto-rent.lt
https://autopamoka.lt